Läs ”Halloj världen!” istället. En aktiv blogg av Inger Hansson.

Jag har lagt ner den här bloggen. Upptäckte att jag inte orkade hålla igång flera bloggar samtidigt. Den får finnas kvar ändå som ett minne över en idé som jag inte orkade med: En renodlat arbetsrelaterad blogg.

Det arbetsrelaterade som jag vill blogga om hamnar numera i min huvudblogg: Halloj världen! – en blogg av Inger Hansson

Den handlar om bilder, natur, resor, Karlshamn, Blekinge, Kristianstad, barn, blogg och annan mellanmänsklig kommunikation på internet. Och lite av varje.

Den bloggen handlar numera också något litet om sådant som har att göra med mitt jobb som VA-chef i Kristianstad.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

